Facebook LinkedIn Twitter Hvis du deler indholdet, vil udbyderen af servicen sætte en eller flere cookies på din computer.

Support og sagsbehandling

Erhvervsstyrelsens kundecenter ligger i Nykøbing Falster, og vejleder og supporterer virksomheder i brugen af Virk, NemLog-in og vores digitale selvbetjeningsløsninger.

Du er velkommen til at ringe eller skrive til os, hvis du oplever problemer med at:

  • starte, ændre eller lukke en virksomhed
  • anmelde en virksomhed i RUT
  • reklamebeskytte din virksomhed
  • logge ind på Virk
  • få adgang til digital post
  • søge og købe virksomhedsoplysninger i CVR på Virk
  • logge på andelsboliginfo.dk
  • udfylde nøgleoplysningsskemaer på andelsboliginfo.dk

Kontakt kundecentret

Se status på en registrering, du har indsendt til Erhvervsstyrelsen

Få overblik over kundecentrets sagsbehandlingstider

info fra kundecentret
 

 

Vi vil gerne tilbyde den bedste kundeservice, når du henvender dig med spørgsmål om din virksomhed.

Når du ringer til os, kan det hjælpe os, hvis du har dit CVR-nummer parat. Du vil blive bedt om at indtaste dit CVR-nummer (hvis du har et), inden du kommer igennem til en medarbejder. Der kan fra tid til anden være lidt ventetid på telefonerne, men vi tilstræber altid at besvare dit opkald hurtigst muligt.

Alle samtaler optages af uddannelses- og eventuelle efterforskningsmæssige årsager og gemmes i 96 timer, hvorefter de som udgangspunkt slettes.

Du kan her læse, hvordan vi behandler dine personoplysninger i forbindelse med  henvendelser til Kundecenteret:

Læs om vores behandling af personoplysninger ved telefoniske henvendelser

Læs om vores behandling af personoplysninger ved henvendelse gennem vores kontaktformular

Vi arbejder hele tiden på at blive bedre. Derfor kan du blive tilbudt at deltage i vores kundetilfredshedsmåling via SMS, da dette giver os en god og brugbar feedback.